Velikani su nakon desetljeća ili više prosperiteta i investicija došli do situacije kad treba početi s povratom, no to je ogroman problem. Iako su svi ti naši podaci iznimno vrijedni i u osnovi besplatni, kome ih više plasirati i na koji način? Te odgovore tko pronađe, bit će milijarder…
Amazon troši milijarde američkih dolara na Alexu jer taj glasovni asistent treba masivnu infrastrukturu i istovremeno ne može biti monetiziran. Dakle, dugoročno, rizik se ipak nije isplatio.
Alexu koriste stotine milijuna ljudi diljem svijeta za jednostavne zadatke kao što je puštanje glazbe, paljenje i gašenje svjetla, namještanje budilica, pitanje jednostavnih pitanja… Kupovina? Ne. Samim time, postoji li korist od oglašavanja? Ne. Može li se podatke Alexinih korisnika koristiti za daljnje targetiranje? Ne baš.
Google je u još goroj situaciji jer njegov Cloud je završio godinu sa 700 milijuna dolara minusa i prostora za manevar nema. Iako ima oko četiri milijarde e-mail korisničkih računa “pod sobom” i 1,8 milijardi aktivnih korisnika, sve se čini lakše. Nije. Kad se vodi usluga s toliko korisnika, zapravo oni vode tebe.
Cijeli članak možete pročitati na: ictbusiness.info
Foto: Pixabay