Apolitični

PREVARANTI HARAJU: Turisti ucjenjuju domaćine i traže mukte noćenje

“Našli smo paučinu u sobi”, “niste dovoljno blizu mora”, “preblizu su nam druge kuće”, “niste izračunali točan broj stepenica do vašeg apartmana”, “nije dovoljno čisto”, “nije to ta lokacija” – takve i slične pritužbe jedna su od omiljenih metoda kojima se koriste neki turisti u Hrvatskoj kako bi od vlasnika apartmana ili kuća za odmor iskamčili popust za smještaj, a pojedini idu toliko daleko da lažnim recenzijama i pritužbama pokušavaju od posrednika – popularnih turističkih online platformi vratiti sav uplaćeni novac. Takvim zluradim manevrima iznajmljivačima ruše ocjene smještaja, a u najgorim slučajevima potonji plate još skuplju cijenu – njihov oglas biva ugašen na platformi.

U strahu od loših komentara i ocjena mnogi vlasnici apartmana šute i bespogovorno udovoljavaju turistima na sve moguće načine.

Problem s lažnom recenzijom dogodio se ovih dana iznajmljivačici, koja se kolegama požalila u jednoj od Facebook grupa zamolivši ih za pomoć nakon što joj je Airbnb, zbog neistina gostiju, deaktivirao oglas na platformi iako s njima surađuje osam godina i prethodnih je pet imala status Superdomaćina. I to bez ikakve provjere s njom što se uistinu dogodilo, pa joj sada preostaje natezanje i mučenje s nekim iz Air-ove službe za korisničku podršku.

Cijeli članak možete pročitati na: slobodnadalmacija.hr

Foto: Pixabay