Apolitični

Predstavljeni rezultati projekta „Pomorski menadžment za 21. stoljeće”

U amfiteatru Pomorskog fakulteta u Splitu je prije nekoliko dana održano predstavljanje rezultata projekta „Pomorski menadžment za 21. stoljeće – održiv i inteligentan razvoj obalnog područja kroz razvoj standarda zanimanja i standarda kvalifikacije u području pomorskog menadžmenta te unapređenje istoimenoga sveučilišnoga diplomskog studija”, kojem je nositelj bio Pomorski fakultet Sveučilišta u Splitu zajedno s projektnim partnerima, a koji je financiran iz Europskog socijalnog fonda kroz projekt „Unapređenje kvalitete u visokom obrazovanju uz primjenu Hrvatskog kvalifikacijskog okvira”.

Provedbom ovog projekta željelo se ukloniti neprepoznatljivost zanimanja i kvalifikacija iz područja pomorskog menadžmenta na tržištu rada kroz razvijanje veza s ključnim poslodavcima iz sektora te unapređenje vještina nastavničkog kadra Pomorskog fakulteta u području primjene Hrvatskog kvalifikacijskog okvira kroz razvoj standarda zanimanja i kvalifikacija i modernizaciju studijskih programa pomorskog menadžmenta.

„Pomorski menadžment za 21. stoljeće”

Okupljene je pozdravio prof. dr. sc. Nikola Račić, dekan Pomorskog fakulteta koji je zahvalio svim suradnicima na napornom i predanom radu, ali i poslodavcima koji su prepoznali značaj projekta te omogućili studentima odrađivanje prakse u njihovim firmama. Dekan Račić mišljenja je da će zasigurno doći do unaprjeđenja kvalitete studija na Pomorskom fakultetu kroz implementaciju koncepata Hrvatskoga kvalifikacijskog okvira. Naglasio je i kako vjeruje da projekt nije došao svom kraju, već da će se nastaviti provoditi i proširivati u sljedećem periodu.

Prof. dr. sc. Rosanda Mulić, prorektorica za nastavu Sveučilišta u Splitu, složila se s dekanom Račićem po pitanju važnosti projekta i razvoja pomorskog menadžmenta. Prorektorica je istaknula važnost cjeloživotnog obrazovanja i multidisciplinarnosti znanosti na području pomorstva. Pozdravila je i inicijativu studentskih praksi i njenu važnost u razvoju budućih stručnjaka, ali i mogućnost da studenti kroz rad upoznaju struku i poslodavce što će im omogućiti bolje snalaženje na tržištu rada i lakšu prilagodbu na sve nepredvidive izazove s kojima će u budućnosti biti suočeni.