Apolitični

Predstavljanje knjige „Knjiga i nakladništvo u odnosima s javnošću”

Predstavljanje knjige „Knjiga i nakladništvo u odnosima s javnošću”

Pozivamo Vas na predstavljanje knjige:
doc. dr. sc. Miro Radalj „Knjiga i nakladništvo u odnosima s javnošću“ koja će se održati 12. studenoga u 13,00 sati u sklopu programa međunarodnog sajma knjiga Interliber, u paviljonu 6.

Knjigu će predstaviti:
Anita Šikić, urednica knjige i ravnateljica Hrvatske sveučilišne naklade,
izv. prof. dr. sc. Božo Skoko, recenzent,
izv. prof. dr. sc. Zoran Velagić, recenzent,
i autor.

Predstavljanje knjige „Knjiga i nakladništvo u odnosima s javnošću”

Iz recenzija:
Knjiga i nakladništvo u odnosima s javnošću autora doc. dr. sc. Mira Radalja ima naglašeno društveno, znanstveno i osobno značenje. Društveno značenje zrcali se u činjenici da nam autor nudi uvid u složen sustav nakladništva, a istovremeno, na spoznajama stečenim u istraživanjima, nudi optimalan model funkcioniranja nakladništva u društvu. Važno je to zbog činjenice koju nakladništvo ima u društvu znanja kakvo želimo biti. Sa znanstvenog aspekta knjiga popunjava prazninu u profesiji odnosa s javnošću. Studenti, pa i praktičari odnosa s javnošću moći će steći nova znanja neophodna za prakticiranje odnosa s javnošću u nakladništvu. Na osobnoj razini autor ulazi u „klub” još uvijek malog broja znanstvenika s područja odnosa s javnošću koji nesebično i sustavno akademski šire spoznaje odnosa s javnošću. Dr. Radalj ovom knjigom nudi obrasce i modele funkcioniranja jednog važnog područja.
prof. dr. sc. Zoran Tomić

Knjiga dr. sc. Mira Radalja Knjiga i nakladništvo u odnosima s javnošću jedinstvena je ne samo u hrvatskim, već i globalnim okvirima, budući da se bavi jednim iznimnim područjem, koje je unatoč vrtoglavom razvoju posljednjih godina ostalo prilično „nepokriveno” kvalitetnom literaturom. Autor, zahvaljujući vrsnom poznavanju teorije i prakse na ovom području te sposobnosti da znanstvena saznanja pretvori u publicistički stil pisanja, obogaćen jasnim činjenicama i argumentima, čitatelja vješto vodi kroz često kompleksna područja odnosa s javnošću s posebnim naglaskom na njihovoj primjeni na strateškoj i operativnoj razini u svijetu nakladništva. Knjiga će nedvojbeno imati uporabnu vrijednost i svoju publiku na sveučilištima, veleučilištima i visokim školama na kojima se izučavaju odnosi s javnošću, ali i među praktičarima odnosa s javnošću, posebno onima koji rade u nakladništvu. Ovo će im biti inspirativan i koristan alat.
(izv. prof. dr. sc. Božo Skoko)

Ova knjiga ima vrlo jasan znanstveni, ali i praktični doprinos problematici koju obrazlaže. Predmet obrađen u djelu važan je za hrvatsko društvo u cjelini, posebice stoga što nakladništvo ne promatra kao puku proizvodnju i recepciju tiskovina nego kao rafiniranu djelatnost proizvodnje tekstualnih diskursa i što nedvosmisleno naglašava važnost objave, tj. upoznavanja čitatelja s nakladničkim proizvodom, što prema mnogim suvremenim autorima na sve zasićenijem tržištu postaje jedan od glavnih izazova nakladničkog poslovanja. Djelo se može stoga smatrati pionirskim, ali i vrlo ozbiljnim korakom kako u otvaranju rasprave o ulozi odnosa s javnošću u nakladničkom poslovanju, tako i u razmišljanju o načinima na koje nakladnici mogu pridonijeti senzibiliziranju javnosti za kulturne i intelektualne sadržaje općenito.
izv. prof. dr. sc. Zoran Velagić