Apolitični

Potvrđeno je – uvode se reklame na Netflix

Ako je za vjerovati suizvršnom direktoru Netflixa, Tedu Sarandosu, reklame na platformi neće biti onakve na kakve su korisnici već navikli

O uvođenju reklama na Netflix, kao i zabrani besplatnog dijeljenja lozinke, ne prestaje se „šuškati“ otkad je tvrtka objavila kako masovno gube pretplatnike. Te bi promjene, podsjetimo, navodno trebale stići već ove godine na platformu.

Međutim, da ne ostane sve samo na pretpostavkama, suizvršni direktor Netflixa, Ted Sarandos, sada je službeno i potvrdio da će na popularnu streaming platformu doći paket s reklamama.

„Izostavili smo veliki segment korisnika, a to su ljudi koji kažu ‘Hej, Netflix je preskup za mene i ne smetaju mi reklame’. Dodat ćemo paket s reklamama“, rekao je Sarandos u intervjuu na Međunarodnom festivalu kreativnosti Cannes Lions.

Istaknuo je kako njihov novi paket neće sadržavati reklame kakve korisnici poznaju danas, a što to zapravo znači, nije otkrio. Paket s reklamama bit će namijenjen prvenstveno korisnicima kojima one ne smetaju, a koji istovremeno žele uštedjeti.

Cijeli članak možete pročitati na: bug.hr

Foto: Pixabay