Apolitični

Potrošnja uoči i na dan utakmica od 10 do 15 posto veća

Potrošnja u trgovini na malo dan uoči utakmica Svjetskog nogometnog prvenstva i na dan samih utakmica rasla je u prosjeku između 11 i 15 posto, a u ugostiteljstvu je rekordan bio dan polufinala i utakmica Hrvatske s Engleskom kada je promet rastao 17 posto, podaci su Hrvatske gospodarske komore (HGK), koja te brojke temelji na podacima o fiskalizaciji.

Velika sportska natjecanja, a poglavito europska i svjetska prvenstva u nogometu, koja prati gotovo polovina svjetske populacije, u mnogome donose značajan impuls za gospodarstvo kroz povećanu potrošnju, kaže se u priopćenju HGK objavljenom u ponedjeljak. Potrošnja vezana uz velika sportska natjecanja raste oko 10 posto i to najviše u kategorijama audio-vizualne tehnike odnosno televizora, sportske opreme, tj. navijačkih rekvizita, putnih aranžmana (čarter letova koji se organiziraju za odlaske na utakmice) i u kategoriji hrane i pića, prije svega grickalice, piva i ostalih alkoholnih pića.

Cijeli članak možete pročitati na: vecernji.hr

Foto: Pixabay