Apolitični

Posebna priča domaćeg brenda prirodne kozmetike koji je preporučio i Vogue

Sve je više brendova na tržištu koji nude prirodnu kozmetiku pa je sve veći izazov novim proizvodima odmaknuti se od konkurencije i doprijeti do klijenata. Jelena Bikić u tome je uspjela, a njezini sapuni našli su se i na stranicama britanskog izdanja Voguea.

Zašto baš sapuni, pitala sam Jelenu na početku našeg razgovora, a tridesetogodišnja magistrica povijesti umjetnosti i engleskog jezika kratko mi odgovara da sapunom i njegovim dizajnom priča priču i vraća se korijenima. Naime, posebnost brenda Silvan leži u pakiranju sapuna koje se može – posaditi. 

“Ideja je zasaditi svako pakiranje u teglicu za cvijeće ili u otvoreni vrt (još bolje), prekriti tankim slojem zemlje te zalijevati i držati na suncu. Papir se vrlo brzo razgradi, a iz sjemenki će kroz nekoliko tjedana niknuti livadno cvijeće – nikada ne znamo koje jer je riječ o različitim vrstama. Htjeli smo da bude iznenađenje, da nas svaki put priroda iznenadi svojom ljepotom”, objašnjava Jelena. 

Cijeli članak možete pročitati na: gloriaglam.hr

Foto: Tom Dubravec/ CROPIX