Apolitični

PONOS ŠIBENIKA Vizualni identitet Kuće umjetnosti Arsen: Vrata prostora koji nosi Dedićevo ime otvorena za sve

Od čak 33 prijavljena, odabran je rad autorskog tima Plac Studio, koji čine kreativci iz Zagreba, Roko Jurjević i Ivan Klanac

Fizičku preobrazbu dvorane bivšeg kina Odeon u središtu Šibenika u novi gradski javni prostor namijenjen održavanju glazbeno-scenskih događanja, kino projekcija, kazališnih predstava, izložbi i konferencija prati i stvaranje novog vizualnog identiteta. Nakon što je početkom godine prostor dobio novo ime – Kuća umjetnosti Arsen, Tvrđava kulture Šibenik (koja je prostor dobila na upravljanje) raspisala je poziv za izradu vizualnog identiteta čija će prepoznatljivost, originalnost i suvremenost odražavati namjenu prostora i programske sadržaje te time biti temelj komunikacije prema korisnicima, partnerima i javnosti.


PROMO/Tvrđava kulture Šibenik

Poziv je izazvao veliki interes, a od čak 33 prijavljena, odabran je rad autorskog tima Plac Studio. Iza imena stoje dva kreativca iz Zagreba – Roko Jurjević i Ivan Klanac –  većini poznatiji kao Roko i Klanac

Naglasili su da proces uvijek započinju razgovorom koji vrlo brzo preraste u ideje koje se kasnije prenose na papir (ili ekran) i dalje rastu i razvijaju se. Kako je dizajnerski proces složen i kod svakoga drugačiji, ističu da ih je kroz ovaj pratila i Arsenova glazba. 


PROMO/Tvrđava kulture Šibenik

– Svjesni smo veličine lika i djela Arsena Dedića, utjecaja koje je ono imao na Šibenik, Hrvatsku pa čak i svijet. I dandanas naši roditelji čuvaju njegove ploče i kasete, a jedan od nas dvojice ga je čak imao i priliku upoznati. Istraživali smo zaista svašta, od Arsenove glazbe i poezije, njegove prve dizajnirane singlice, do povijesti Šibenika i bivšeg kina Odeon. Negdje na pola, kad smo već imali skice koncepta, posegnuli smo opet za projektnim zadatkom kako bi uskladili koncept s potrebama.

Od ideje do realizacije je prošlo otprilike mjesec dana. Pri kraju procesa pregledali smo sve što smo imali pripremljeno i finalizirali ono čime smo bili potpuno zadovoljni i za što mislimo da je ispunilo sve kriterije. A ono što smo izabrali imate priliku vidjeti u finalnom rješenju.

Cijeli članak možete pročitati na: jutarnji.hr

Foto: Pixabay