Apolitični

OPOZIV: BMW u SAD priprema masovni egzodus većine „Plug-in“ hibridnih modela iz 2020, zbog opasnosti samozapaljenja baterija

Tako bi se u kratkim crticama moglo opisati ono što je ovih dana pogodilo kupce na području SAD-a. I samo je pitanje vremena kada će i ostala tržišta po hitnom postupku morati reagirati. I naravno, riječ je o najnovijim krikovima tehnologije – automobilima koji se opisuju slovima PHEV.

BMW u Americi ovih dana priprema masovni egzodus s tržišta za veliku većinu „Plug-in“ hibridnih modela proizvedenih 2020.

Jer za njihove baterije stručnjaci unutar zidova ove slavne marke dobrim dijelom predviđaju realnu opasnost od požara.

Takav je slučaj (trenutno) s nekih 4.509 primjeraka BMW-ovih i Minijevih modela na području tržišta SAD-a. No na globalnom planu je trenutno još nekih 26.700 automobila koji bi vrlo lako mogli doživjeti spontano samozapaljenje. A to je već pomalo zabrinjavajuća brojka.

Kako bi do kupaca stigle što je moguće direktnije i detaljnije informacije, iz službenih krugova kažu kako se u sklopu popisa modela zahvaćenih ovim opozivom nalaze oni dezignacije 530e iz 2020. i 2021. godine, X3 xDrive30e, te varijante Mini Countrymana SE.

Nadalje, opozvani i vraćeni u servise bit će modeli i8 u obje karoserijske verzije i s 2020. kao godinom proizvodnje, a onda su tu i modeli 330e, 745Le xDrive, i X5 xDrive45e. Svaki s godinom proizvodnje koja seže u 2021. godinu modela.

Na globalnom planu se toj nesretnoj obitelji pridružuju i modeli X1, X2 i Serija 2 Active Tourer.

Nadalje, svaki je od navedenih modela opremljen svim i svačim. Ali istovremeno svi imaju jednu-jedinu zajedničku točku. A ta se svodi na „litij-ionske baterije čije su komore mogle biti onečišćene otpadom koji nastaje tijekom proizvodnog postupka“. Tako barem navode glavni i odgovorni ljudi unutar zidova ovog slavnog bavarskog proizvođača automobila.

Doduše, kakvo je to konkretno smeće (odnosno otpad, da se izrazim kulturno i sociološki ispravno) i što je to Samsungu (kao proizvođaču baterija) konkretno promaklo unutar „proizvodnog procesa“ nitko nije precizirao.

Ali je usprkos tome istaknuto kako „krhotine mogu prouzročiti kratki spoj, što povećava rizik od požara i ozljeda“, što na neki način potvrđuju i četiri izolirana „toplinska incidenta“ koji su se vlasnicima modela X5 PHEV dogodili tijekom posljednjih mjeseci.

Mislim, „toplinski incident“… Hm… Kako to samo isprazno zvuči…

Cijeli članak možete pročitati na: automobili.klik.hr

Foto: Pixabay