OpenAI, tvrtka za umjetnu inteligenciju koja je tu inteligenciju popularizirala svojim ChatGPT chatbotom suočava se s nekoliko različitih kriza, koje bi mogle ovu AI tvrtku do kraja 2024. godine poslati u bankrot. Naime, prema izvješću časopisa Analytics India Magazine, OpenAI dnevno troši nevjerojatnih 700 tisuća dolara samo za pokretanje ChatGPT-a, a u korist im ne ide ni pad korisnika ChatGPT-a kojih je iz mjeseca u mjesec sve manje.
Kada je web stranica ChatGPT-a zabilježila manji broj korisnika u lipnju u usporedbi sa svibnjem, rečeno je kako je to vjerojatno zbog početka učeničkih praznika koji su navodno veliki korisnici ovog chatbota.
Međutim, to objašnjenje iz tvrtke našlo se na dugom štapu, a mnogi vjeruju da se pad događa jer su i druge tvrtke počele graditi vlastite botove otkako je tvrtka izdala ChatGPT API za korisnike.
Do kraja srpnja baza korisnika ChatGPT-a još je više pala. Prema SimilarWebu, u usporedbi s 1,7 milijardi korisnika u lipnju, srpanj je zabilježio pad od 12 posto na mjesečnoj razini na 1,5 milijardi korisnika.
Cijeli članak možete pročitati na: lidermedia.hr