Apolitični

Oglašivačka industrija se suočava sa najvećom krizom talenata!

Gotovo polovina svih oglašivača, agencija, vlasnika medija i tehnoloških kompanija koji sarađuju u oglašavanju, smatra da se industrija suočava sa najtežom krizom talenata do sada, pokazuje istraživanje Svjetske federacije oglašivača (WFA)

S naprijed navedenom tvrdnjom se slaže 48 odsto svih ispitanika, dok njih 68 odsto smatra da priča o krizi nije pretjerivanje već realnost. Isto tako, većina priznaje da se u njihovim organizacijama suočavaju sa skromnim do većim pomanjkanjem talenata. Najveći dio organizacija, u kojima osjećaju tu krizu, predstavlaju oglašivačke agencije, slijedi sektor oglašivačke tehnologije.

Zašto je došlo do krize talenata?

Zaključak iz izvještaja Media’s Got Talent, koji najviše zabrinjava, jeste da 67 odsto svih anketiranih vjeruje da je pomanjkanje talenata glavna prepreka za njihov rast.

Faktori koji negativno utiču na krizu talenata u cijeloj oglašivačkoj industriji su nedostatak spretnosti i vještina, loše osposobljavanje, nepripadnost organizaciji, loši odnosi između agencija i oglašivača te pretjerana specijalizacija i, posljedično, sve češće zapošljavanje nadarenih pojedinaca u tehnološkim kompanijama.

Cijeli članak možete pročitati na: media-marketing.com

Foto: Pixabay