Jedna od čari bavljenja poslom influencera gomila je luksuzne odjeće koja im stiže na kućni prag, ali slanje fizičkih uzoraka modnim kućama i dizajnerima može biti skup i dugotrajan posao, a kao rješenje nameće se promocija dizajna pomoću 3D digitalnih varijanti odjeće
Ideja o digitalnoj modi potekla je od Virtuea, kreativne agencije časopisa Vice koja ju je brendovima u nastajanju predstavila još 2019. godine, nakon što su sa skandinavskim maloprodajnim lancem Carlings stvorili rasprodanu digitalnu modnu kolekciju. Zamisao im je bila poklonitikolekciju influencerima i prodati je korisnicima kako bi istovremeno potaknuli interes i testirali pristup sadržaju za Instagram koji manje opterećuje resurse.
Izvršni kreativni direktor Virtuea Mortan Grubak kaže za Vogue da su brendovi bili zainteresirani za ideju, ali ne nužno i za prodaju same digitalne odjeće. Privukla ih je mogućnost rada s influencerima bez potrebe da im besplatno daju pravu odjeću. Zbog novca i resursa osobito su mali brendovi bili prisiljeni štedjeti na slanju uzoraka influencerima.
Kako to radi?
Na digitalizaciji odjeće Farfetch je surađivao s digitalnom modnom platformom DressX, a na digitalizaciji modnih dodataka s 3D kreatorom Threediumom, digitalizirajući ukupno 20 muških i ženskih artikala iz pre-order kolekcija. Svaki 3D render može se stvoriti na različite načine, kaže Natalia Modenova, suosnivačica DressX-a. Digitalne datoteke i uzorci su najbolji scenarij, kaže Modenova i dodaje da se predmeti mogu digitalizirati i na temelju fotografija ili skeniranja. Influenceri prije fotografiranja dobivaju smjernice kako snimiti svoje fotografije i pozirati za digitalno odijevanje. Nakon što svaki influencer odabere željeni izgled pošalje više slika koje će DressX digitalno prilagoditi, a zatim Farfetch, DressX i influencer pregledaju slike da bi unijeli potrebne promjene.
Cijeli članak možete pročitati na: tportal.hr