Apolitični

Odzvonilo besplatnim uzorcima! Modni brendovi šalju digitalne verzije odjeće influencerima…

Jedna od čari bavljenja poslom influencera gomila je luksuzne odjeće koja im stiže na kućni prag, ali slanje fizičkih uzoraka modnim kućama i dizajnerima može biti skup i dugotrajan posao, a kao rješenje nameće se promocija dizajna pomoću 3D digitalnih varijanti odjeće

Ideja o digitalnoj modi potekla je od Virtuea, kreativne agencije časopisa Vice koja ju je brendovima u nastajanju predstavila još 2019. godine, nakon što su sa skandinavskim maloprodajnim lancem Carlings stvorili rasprodanu digitalnu modnu kolekciju. Zamisao im je bila poklonitikolekciju influencerima i prodati je korisnicima kako bi istovremeno potaknuli interes i testirali pristup sadržaju za Instagram koji manje opterećuje resurse.

Izvršni kreativni direktor Virtuea Mortan Grubak kaže za Vogue da su brendovi bili zainteresirani za ideju, ali ne nužno i za prodaju same digitalne odjeće. Privukla ih je mogućnost rada s influencerima bez potrebe da im besplatno daju pravu odjeću. Zbog novca i resursa osobito su mali brendovi bili prisiljeni štedjeti na slanju uzoraka influencerima.

Kako to radi?

Na digitalizaciji odjeće Farfetch je surađivao s digitalnom modnom platformom DressX, a na digitalizaciji modnih dodataka s 3D kreatorom Threediumom, digitalizirajući ukupno 20 muških i ženskih artikala iz pre-order kolekcija. Svaki 3D render može se stvoriti na različite načine, kaže Natalia Modenova, suosnivačica DressX-a. Digitalne datoteke i uzorci su najbolji scenarij, kaže Modenova i dodaje da se predmeti mogu digitalizirati i na temelju fotografija ili skeniranja. Influenceri prije fotografiranja dobivaju smjernice kako snimiti svoje fotografije i pozirati za digitalno odijevanje. Nakon što svaki influencer odabere željeni izgled pošalje više slika koje će DressX digitalno prilagoditi, a zatim Farfetch, DressX i influencer pregledaju slike da bi unijeli potrebne promjene.

Cijeli članak možete pročitati na: tportal.hr