Apolitični

Novi savjetodavni servis donosi odgovore na pitanja koja muče stanare i upravitelje zgrada

Koja su prava i obveze stanara u zgradama i kome se obratiti kako bi se neki problem riješio?

Svi koji žive u zgradama, bez obzira na to koliko su te zgrade velike ili stare, barem su se jednom susreli s nekim od problema za koji nisu točno znali kako riješiti ili kome se obratiti za pomoć. 

Kako bi pomogli stanarima da se snađu u tim propisima, ali i njihovim pravima i obavezama, sredinom rujna 2020. godine, osnovan je prvi savjetodavni servis za svakog suvlasnika u Hrvatskoj – ZGRADOnačelnik.hr.

Iza servisa stoji grupa suvlasnika i predstavnika suvlasnika koji su shvatili da se za dobivanje kvalitetne i točne informacije moraju itekako pomučiti. Tako su napravili servis koji na jednom mjestu obuhvaća savjete, informacije, ali i upute korak po korak kako riješiti neki problem, namijenjene suvlasnicima, predstavnicima suvlasnika i upraviteljima zgrada u Hrvatskoj.

Kako ističu osnivači servisa, količina problema u zgradama je nevjerojatna i kreće se od neplaćanje pričuve, lošeg održavanjea, ‘susjeda iz pakla’, načina tko i kako odlučuje, vodomjera, preskupih majstora, neodgovornih upravitelja i suvlasnika, pa sve do neriješenih vlasničkih odnosa…

Kako je servis tek nedavno krenuo s radom, postoje brojne teme koje se pojavljuju u praksi i stvaraju probleme stanarima zgrada diljem Hrvatske, pa iz ZGRADOnačelnika pozivaju da im se čitatelji jave s njihovim problemima, ali i pozitivnim primjerima iz prakse.

Cijeli članak možete pročitati na: zimo.dnevnik.hr

Foto: Pixabay