Apolitični

Netflix planira novi pretplatnički model po cijeni od 7 dolara s oglasima

Netflix Inc. će 3. studenog predstaviti plan podržan oglašavanjem, naplaćujući sedam dolara mjesečno za pretplatu za koju se kompanija kladi da će privući nove korisnike koji paze na proračun i ubrzati rast, prenosi Bloomberg

Jeftiniji paket za streaming će debitirati u SAD-u i 11 drugih zemalja, uključujući Japan, Francusku i Brazil, objavio je Netflix u četvrtak. Uključivat će četiri do pet minuta reklama po satu i nuditi nižu kvalitetu videa od skupljih razina. Neki programi neće biti dostupni jer tvrtka nema prava prikazivati ​​ih uz reklame.

Netflix je dugo pozicionirao svoju streaming uslugu kao beskomercijalnu alternativu kabelskoj televiziji i odupirao se pozivima da uvede oglašavanje. Ali s rastom broja pretplatnika koji je zastao, a dionice su također u zastoju, tvrtka traži jeftiniju verziju svoje usluge s reklamama kako bi ostvarila dodatni prihod.

U brifingu, dužnosnici tvrtke rekli su da već imaju stotine oglašivača i da su rasprodali većinu svog inventara za uslugu pod nazivom Basic with Ads.

Cijena daje Netflixu konkurentan proizvod u odnosu na sličnu ponudu novijih rivala. To je 3 USD mjesečno niže od cijene reklamne verzije HBO Maxa, tvrtke Warner Bros. Discovery Inc., i 1 USD manje od nadolazećeg Disney+ s reklamama.

Cijeli članak možete pročitati na: lidermedia.hr

Foto: Pixabay