Apolitični

Netflix ozbiljno razmišlja o opciji besplatnog streaminga svojih sadržaja

Streaming servis Netflix je prije nekoliko dana u svojem financijskom izvješću objavio kako je u četvrtom kvartalu 2022. uspio privući skoro nevjerojatnih 7,4 milijuna novih pretplatnika, što znači da se iznenađujuće brzo i uspješno oporavio nakon što ih je u prvoj polovici 2022. izgubio skoro milijun. Taj novi priljev pretplatnika dobrim je dijelom posljedica pametnog i pravovremenog poslovnog poteza kojim je nakratko posrnuli Netflix na američkom tržištu nedavno spustio cijenu svoje pretplate koja sada (u jeftinoj opciji temeljenoj na komercijalnim oglasima) iznosi 6,99 dolara mjesečno.

Štoviše, najavljeno je kako namjeravaju krenuti i korak dalje: izvršni direktor Ted Sarandos je prije tri dana izjavio kako u Netflixu planiraju uvođenje potpuno besplatne opcije. „Otvoreni smo prema inovacijama i ozbiljno proučavamo različite modele pretplate kakvi se trenutno nalaze na svjetskom tržištu streaming servisa, pa tako i komercijalni model s besplatnom opcijom“.

Ali (uvijek taj ‘ali‘!), premda Netflix potvrđuje da razmišlja o verziji pretplate koja bi se umjesto iz džepova gledatelja financirala objavljivanjem oglasa i reklama tijekom prikazivanja filmova i serija, to ipak ne znači da će ta opcija zaista i biti uvedena u skoro vrijeme: u Netflixu se trenutno najviše bave brojnim drugim promjenama u poslovnoj politici i načinu distribucije svojeg programa, ponajviše potezima vezanim za nedavno uvođenje restrikcija dijeljenja passworda između više korisnika, kao i za novu politiku uvođenja reklama i oglašavanja.

Cijeli članak možete pročitati na: bug.hr

Foto: Pixabay