Apolitični

Netflix kritičarima uputio najbolji odgovor, došlo do velikog obrata

Netflix je treće tromjesečje zaključio s većim prihodom, prekinuvši šestomjesečno razdoblje pada broja pretplatnika. Najbolji je to odgovor kritičarima jer je tvrtka u pismu ulagačima kritizirala masovnu potrošnju i sadržaj svojih konkurenata, a branila “binge-watching”, koji su sami popularizirali tako što bi odmah objavljivali cijele sezone serija, prenosi Business Insider.

U razdoblju od srpnja do rujna kompanija je povećala broj pretplatnika za 2,41 milijun, na više od 223 milijuna, zahvaljujući uspjehu serija kao što su “Stranger Things” i “Dahmer: Monster”.

U prethodna dva tromjesečja njihov se broj smanjio za 970.000 odnosno za 200.000.

U SAD-u i Kanadi njihov je broj porastao za oko 100 tisuća, u Europi, na Bliskom istoku i u Africi za 570 tisuća, u Latinskoj Americi za 310 tisuća, a u azijsko-pacifičkoj regiji za 1,43 milijuna.

U četvrtom tromjesečju Netflix očekuje 4,5 milijuna novih pretplatnika.

Cijeli članak možete pročitati na: n1info.hr

Foto: Pixabay