Apolitični

‘Nešto zbilja važno’ Udruge Brački pupoljci i CTA komunikacija najbolja komunikacijska kampanja u Europi

Kampanja “Nešto zbilja važno” postala je jedna od najtrofejnijih komunikacijskih kampanja u Hrvatskoj i regiji osvojivši u ovoj godini već treće priznanje, prestižnu europsku komunikacijsku nagradu “European Excellence Awards” u organizaciji Quadrige, berlinskog centra izvrsnosti u obrazovanju, informacijama, umrežavanju i poslovnim IT rješenjima.

Pored pobjede u kategoriji nevladinih udruga i organizacija, Udruga roditelja djece s teškoćama u razvoju “Brački pupoljci” i CTA komunikacije osvojile su i posebnu nagradu žirija za najbolju kampanju među 350 finalista u 60 kategorija. Ovaj, sada već višestruko nagrađivani tim, izborio se prošle godine za izmjenu Zakona o prijevozu u linijskom i povremenom obalnom pomorskom prometu čime je konačno omogućen besplatan trajektni prijevoz djeci s teškoćama u razvoju sa svih hrvatskih otoka na prijeko potrebne terapije na kopnu.

Kampanja „Nešto zbilja važno“ ili „This Truly Matters“, kako glasi na europskim i svjetskim nagradama, u ožujku ove godine osvojila je i krovnu hrvatsku nagradu za odnose s javnošću, Grand Prix Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) kao najbolji projekt unutar kategorije odnosa s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinom organizacijama, a u srpnju i najprestižniju svjetsku PR nagradu „Golden World Awards for Excellence“ Međunarodne udruge za odnose s javnošću (IPRA) u kategoriji odnosa s javnošću za nevladine udruge postavši tako jedna od svega nekoliko kampanja u Hrvatskoj i regiji kojima je to pošlo za rukom.

Nagrađivana kampanja provedena je s budžetom od 0 HRK.

Cijeli članak možete pročitati na: cromoda.com