Apolitični

Najbolji automobil kao puko prijevozno sredstvo na hrvatskom tržištu je…

Najjeftiniji automobili na našem tržištu jedan po jedan otpadali s popisa. Jer se za cijenu od desetak (i sitno) tisuća Eura mogu dobiti automobili u koje ne stanu niti tri vrećice iz lokalnog dućana, a kamoli obitelj u kombinaciji sa stvarima.

Klasa koja podrazumijeva automobile poput Golfa, Meganea ili Focusa krcata je opcijama. Primjerice, jedan najobičniji Renault Megane s baznom opremom i baznim motorom košta nekih 125,000 kuna. Bazni Ford Focus cijenom prelazi 150,000 kuna, dok VW Golf s baznom opremom i motorom zapremine 1 litre košta preko 160,000 kuna.

I upravo u tom dijelu priče dolazimo do apsolutno najisplativijeg prijevoznog sredstva u Hrvata.

A to je Dacia Logan MCV. Bez ikakvih doplata svojim kupcima nudi naslon za ruku, parkirnu kameru i senzore, prozore i retrovizore pokretane strujnim krugovima i preko nekoliko zračnih jastuka. U sklopu standardne opreme nalazi se i ABS, Servo-volan, ESP i „Start-stop“ sustav, a onda vrijedi spomenuti i dnevna svjetla, centralno zaključavanje na daljinski, komande na volanu i klima-uređaj. Ručni klima-uređaj, ali i dalje klima-uređaj. Čak se ni freon ne naplaćuje posebno.

Dacia Logan MCV nije brz i agilan automobil. Nije ni lijepa, ni atraktivna, niti opremljena sto i jednim komadićem elektronike ili nečeg tome sličnog.

No usprkos tome za cijenu od 89,200 kuna (s obzirom na to da je metalik-plava boja karoserije doplaćena nekih 3,300 kuna) kupac dobiva oveći automobil koji troši poput upaljača i nije u servisu svaka dva dana. Čak se dobije i garancija.

Pregledom cijena ispada kako čak i Škoda Scala u baznom izdanju ispada preko 30,000 kuna skupljim automobilom od Logana .

Dacia je s ovim automobilom proizvela jeftino i praktično prijevozno sredstvo koje troši malo goriva i nudi sasvim dovoljno udobnosti i opreme za uloženi novac.

A to je pak jedna od kvaliteta koju su „velikani“ poput Forda i Volkswagena već odavno zaboravili, pa svojim kupcima u obliku sasvim običnih i ni po čemu posebnih automobila nude svu silu nepotrebnih stavki opreme i mali milijun marketinških floskula. Dok u suštini ne vrijede niti polovicu iznosa koji se za njih u salonima traži.

Cijeli članak možete pročitati na: automobili.klik.hr

Foto: Pixabay