Nagradu „Simply the best”, priznanje za inventivnost i kreativnost u turizmu te doprinos razvoju turističke ponude lokalne zajednice, već sedmu godinu dodjeljuju Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA) i magazin Way to Croatia. Solinjani se ponovno raduju, te nakon brojnih sličnih priznanja u gradić na rječici Jadro stiže još jedno priznanje s tradicionalnog hrvatskog godišnjeg poslovnog susreta djelatnika iz putničkih agencija, hotelijerstva i turističkih destinacija, a koja je okupila oko 130 sudionika iz sedam zemalja.
Godišnje nagrade Simply the best sa zlatnim, srebrnim i brončanim znakom dodijeljene su u kategorijama ugostiteljskih i smještajnih objekata, manifestacija i događanja, putničkih agencija te inovativnih projekata u turizmu. Među nagrađenima našli su se i turistički sadržaji iz Splitsko-dalmatinske županije. Tako je za kreativni doprinos razvoju turističke ponude u lokalnoj zajednici osobnu nagradu dobila direktorica Turističke zajednice grada Solina – Jelena Stupalo.
Nadalje, izletište Radmanove mlinice (Podašpilje) dobitnik je priznanja sa zlatnim znakom za kvalitetu usluge i kreativan pristup razvoju sadržaja turističke ponude lokalne zajednice, a splitski hotel Park priznanja sa zlatnim znakom za kvalitetu usluge i kreativan razvoj sadržaja namijenjenih poslovno-kongresnom turizmu. Sinjska alka i Viteško alkarsko društvo Sinj dobili su priznanje sa zlatnim znakom za kvalitetu i sadržajnost manifestacije temeljene na tradicijskim vrijednostima lokalne zajednice, a bračka kulturno-turistička manifestacija „Noć hrapoćuše” priznanje sa srebrnim znakom za kreativnost u oblikovanju manifestacije temeljene na tradicijskim vrijednostima lokalne zajednice. Splitski Dani Dioklecijana dobili su priznanje sa srebrnim znakom za kvalitetu i kreativan pristup obogaćivanju turističke ponude prikazom povijesnih događanja, a festival Ultra priznanje sa zlatnim znakom za kvalitetu realizacije i kreativni pristup obogaćivanju turističke ponudu grada Splita i Hrvatske.
Čestitke upućujemo svim nagrađenima u našoj Splitsko – dalmatinskoj županiji koji su po organizaciji i kvaliteti svojih projekata korak ispred drugih, a srećom su to i prepoznali poslovni ljudi putničkih agencija, hotelijerstva i turističkih destinacija Lijepe Naše.
Više u kategoriji: Turizam; Život
Izvor i foto: solin.hr
D. Šabić, mag. nov.