Ipak, može se zapaziti da više nije dovoljno da Gibonni objavi novi album i očekivano pomete konkurenciju. Naime, ovaj je put Gibonni s “U po’ ure” nadvisio kolege tek u “tehničkim kategorijama” (aranžman, snimka, produkcija, videospot, likovno oblikovanje albuma).
Još veće iznenađenje, i to pozitivno, ukazuje da je Porina u najboljoj ženskoj vokalnoj izvedbi osvojila Bad Daughter (Dunja Ercegović), a ne Vanna koja je inače, kao i Nina Badrić ili Josipa Lisac, ovisno o ritmu objavljivanja pjesama i/ili albuma, bila “pretplaćena” na Porina u spomenutoj kategoriji.
Ono što kolektivno ipak treba mučiti sve dobitnike Porina ovih i barem nekoliko minulih godina jest što na Billboardovoj tip-listi najslušanijih/najprodavanijih pjesama u Hrvatskoj dominira srpski trap-folk.
Ne zato što je srpski, nego zato što je posrijedi smeće, ali baš zato nagrade poput Porina imaju svoje medijsko mjesto, svoju korektivnu ulogu, pa i diskografsku važnost.
Druga je stvar što ni Porin neće pomoći da Bad Daughter ili Filip Rudan ugledaju spomenutu Billboardovu listu.
Cijeli članak možete pročitati na: jutarnji.hr
Foto: Pixabay