Apolitični

Modna industrija: Metasvemir je možda mrtav, ali virtualna moda življa je nego ikad

Prema nedavnoj studiji gejming-platforme Roblox, 66 posto predstavnika generacije Z uzbuđeno je jer njihovi avatari mogu nositi brendiranu odjeću, a 48 posto zainteresirano je za eksperimentiranje s modnim stilovima, odnosno odjećom koju sami ne bi nosili u stvarnom životu. Modne kompanije i dizajneri brzo su shvatili potencijal novog ‘tržišta‘

Potkraj travnja tehnološki div Meta odlučio je proslaviti prvih milijardu kreiranih avatara partnerstvom s Pumom koja je specijalno za virtualne blizance korisnike kreirala kolekciju odjeće i ponudila je u digitalnoj trgovini Meta Avatars Store. Osim što je podebljala ponudu odjeće, Zuckerbergova je ekipa odlučila usavršiti avatare da bi što više nalikovali na svoje ‘vlasnike‘. Tako je, primjerice, poboljšala teksturu virtualne kose, crte lica, ali i poslušala povratne informacije te uvela više oblika tijela. Meta je obećala da će nastaviti poboljšavati svoje avatare jer ‘korisnici su to tražili‘, ali i, budimo realni, oni su, posebno u kombinaciji s modnim brendovima, prilično lukrativan biznis.

Na portalu Metaverse Post nedavno je objavljeno da je vrijednost digitalne modne industrije 2021. bila procijenjena na 119 milijuna dolara. No u idućih pet godina povećat će se na nevjerojatnih 67 milijardi dolara, što je godišnji rast (CAGR) od otprilike 187 posto!

Cijeli članak možete pročitati na: lidermedia.hr

Foto: Modni brend Puma za Meta-avatare je kreirao posebnu kolekciju