Apolitični

Međunarodna konferencija “Brendiranje kulture” u Rijeci od 28. veljače do 2. ožujka

Trodnevna međunarodna konferencija ‘Brendiranje kulture’, u organizaciji Rijeka 2020 – Europske prijestolnice kulture održat će se od 28. veljače do 2. ožujka pod pokroviteljstvom predsjednice RH Kolinde Grabar Kitarović, a ugostit će brojne renomirane stručnjake koji će govoriti o trendovima i izazovima u brendiranju kulture, najavljeno je iz Rijeka 2020.

Poznati marketinški stručnjak Erik Kessels (Nizozemska), kreativni direktor agencije KesselsKramer koja je radila na brendiranju brojnih muzeja, kulturnih događanja, gradova i pokrajina, prvi puta gostuje u Hrvatskoj, a na konferenciji će održati predavanje istog naziva kao i njegova knjiga ‘Failed it, so what?!’. Miguel Rivas (Španjolska), stručnjak iz TASO grupacije koji je sudjelovao u brendiranju više od 20 gradova diljem svijeta, održat će predavanje i radionicu o brendiranju gradova kroz kulturu, a Ivan Petrović (Srbija) iz Exit fundacije govorit će o brendiranju Novog Sada kroz kulturu.

Cijeli članak možete pročitati na: tportal.hr

Foto: Pixabay