Apolitični

Mali vodič za društvene mreže: Kako povećati broj pratitelja?

Umoru digitalnog sadržaja, pokretanje profila na društvenim mrežama može biti pravi izazov. Donosimo vam nekoliko savjeta za Instagram i Facebook – što preporučujemo da napravite, a što nikako ne biste trebali.

Savjeti za Instagram

Prije početka korištenja neke društvene mreže potrebno je razumjeti kako funkcionira i kakav sadržaj je najbolje komunicirati.

1. Feed

Instagram je prije svega vizualna platforma koja se trenutno sve više okreće prema video sadržaju. Na Instagram možete gledati kao na svoju online brošuru gdje estetika vodi glavnu riječ. Kombinacija informacija, osobnog i prodajnog dat će najbolje rezultate uz budžet za oglašavanje odabranih objava.

2. Pametno iskoristite sve mogućnosti

Iskoristite sve što vam Instagram nudi – story objave, reels, guide. Instagram nudi toliko mogućnosti i oblika izrade sadržaja.

Ne dopustite da upiti i komentari dugo čekaju, odgovarajte i komunicirajte s publikom!

3. Copywriting

Iako je slika ono što publika prvo vidi i što će im zaokupiti pažnju, nemojte zanemariti važnost dobrog copy-a. Tekst ispod svake objave mora imati nešto upečatljivo, nemojte biti predugi ili preprodajni.

4. Dobro istražite ciljanu publiku

Povezivanje i angažman s publikom ključni su ako želite ostvariti profit. No, da biste to učinili, morate razumjeti svoju publiku – izvana i iznutra.

5. Koristite alate za vizuale

Na tržištu postoje razni alati koji vam mogu pomoći pri kreiranju objava. Tu treba paziti jer pretjerano namještene objave pune raznih elemenata mogu djelovati neprirodno i odvući pažnju.

Savjeti za Facebook

1. Plasirajte željene informacije

Još kada je ona ukomponirana u dobar vizual i copy, dobijete objavu koja će zaokupiti pažnju i zainteresirati. No, samo organski sadržaj često nije dovoljan radi algoritma, stoga objave svakako treba sponzorirati kako bi došle do sve većeg broja ljudi i ostvarile željeni engagement.

2. Pazite na raznolikost sadržaja

Sadržaj koji plasirate na Instagramu ne bi smio biti jednak onome na Facebooku. Dvije različite društvene mreže = dvije različite ciljane publike.

3. Dijeljenje drugih linkova i sadržaja

Pišete blogove? Odlično – obavezno podijelite poveznicu na Facebook stranicu!

4. Pazite na prodajni sadržaj

Čista prodaja više ne prolazi. Ona mora biti pametno zapakirana u content. To je zato što vaša publika želi uspostaviti prave veze i odnose s vama. Ako vam vjeruju – kupovat će od vas.

5. Gradite odnose s publikom

Ukoliko ne gradite odnose sa svojom publikom i/ili kupcima ostvarit ćete lošije rezultate u poslovanju. Proširenje vašeg dosega sigurno je jedan od glavnih ciljeva, a najbolji način da to ostvarite je povezivanjem na iskren način sa svojom publikom.

Cijeli članak i cjelokupan sadržaj savjeta po naslovima možete pročitati na: zeneinovac.com

Foto: Pixabay