Iskorak u metaverzum samo je jedna od digitalnih inicijativa Croatia osiguranja, koje je u protekle tri godine uložilo više od 250 milijuna kuna u digitalizaciju vlastitog poslovanja i povećanje razine digitalnih znanja u osiguravateljnoj industriji.
Virtualni prostor, metaverzum, postaje sve zanimljiviji ne samo običnim ljudima, već i tvrtkama. Sve više tvrtki stvara vlastite prostore u metaverzumu i u njima na potpuno nov način prezentiraju svoje proizvode (virtualne ili stvarne) ili usluge.
Jedna od takvih tvrtki je i Croatia osiguranje, koja je odlučila u metaverzumu predstaviti LAQO Muzej osiguranja. Kako su prilikom predstavljanja projekta istaknuli predsjednik Uprave Davor Tomašković te direktorica digitalnog razvoja Ana Zovko i Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey, LAQO Muzej osiguranja napravljen je na platformi Decentraland i prvi je takav muzej na svijetu u metaverzumu.
Cijeli članak možete pročitati na: zimo.dnevnik.hr
Foto: Pixabay