Apolitični

Koliko se zarađuje i kako do novca na TikToku?

TikTok je društvena mreža koja osim dobre zabave pruža mogućnost i za dobru zaradu. Pokazao se kao veoma profitabilan zbog njegovog odličnog algoritma, čemu u prilog govori činjenica da u inostranstvu pojedini mogu da zarade i do 10.000 dolara, odnosno 9.660 eura mjesečno od oglašavanja.

Koliko koštaju kampanje na TikToku?

Neki minimum, koji bi brendovi trebali izdvojiti za pojedinačne kampanje na TikToku, je 500 do 1000 dolara sedmično. Veliki brendovi koji žele da promoviraju svoje proizvode i usluge izdvajaju u prosjeku 50.000 do 100.000 dolara.

“Naravno, ova cijena nije u potpunosti precizna. Treba imati u vidu da neki tipovi oglasa, poput TopView, mogu koštati više od 150.000 dolara jer pružaju ogromnu vidljivost brendovima (prikazuju se čim korisnik otvori aplikaciju),” objašnjava Žepinić.

“TikTok sve brže raste”

Početkom ove godine popularna mreža je dostigla do 1.3 milijardi korisnika. Njena najveća prednost je što veliki procenat korisnika, kada je na aplikaciji, koristi samo ovu platformu bez ometanja sa strane.

Prema Lazarovim rečima, sadržaj je zabavan, edukativan, inspirativan i navodi korisnika da provede mnogo vremena na TikToku zbog čega će za godinu ili dve nadmašiti Instagram.

Cijeli članak možete pročitati na: media-marketing.com

Foto: Pixabay