Apolitični

Kampanja pošumljavanja Dalmacije “Boranka” osvojila brojne nagrade

Neprofitna Kampanja Boranka, kojom je promovirana akcija volonterskog pošumljavanja opožarenih područja Dalmacije najnagrađivanija je kampanja na ovogodišnjem izdanju Dana komunikacija u Rovinju.

Kampanja Boranka nastala je kao odgovor na sve učestalije požare koji svake godine progutaju tisuće hektara šuma, ostavljajući iza sebe pustoš i crna zgarišta.

Boranka je nagrađena Zlatnim Effiem u kategoriji Pozitivne promjene: neprofitni sektor te Grand Prix Effie nagradom za najučinkovitiju kampanju cijelog natjecanja, ostavivši tako iza sebe brojne uspješne komercijalne visokobudžetne kampanje.

Kako bi priča bila potpuna, svoju berbu nagrada, Boranka i Imago Ogilvy završili su Zlatnom IdejomX u kategoriji Društvene akcije.

Kampanju su podržali brojni partneri, pokrovitelji i sponzori, čak je i Europski parlament prepoznao vrijednost ovog volonterskog projekta te postao jedan od pokrovitelja kampanje. Uz pomoć glavnih partnera na projektu, Hrvatske gorske službe spašavanja i Hrvatskih šuma, izviđači su u 8 vikend akcija pošumljavanja na području Splita i Solina okupili više od 2,500 volontera iz svih dijelova Hrvatske koji su ukupno zasadili preko 25,000 novih stabala bjelogorice i crnogorice.

Uz izviđače, u akcije pošumljavanja uključili su se učenici, studenti, planinari, branitelji, lovci, zaposlenici tvrtki sponzora, sportaši i brojni drugi građani. Nisu im smetali ni bura ni sunce ni kiša da vlastitim rukama pomognu u obnovi Lijepe naše. Time je Boranka postala najveća volonterska akcija pošumljavanja u Hrvatskoj.

Cijeli članak možete pročitati na: 24sata.hr

Image by skeeze from Pixabay