Apolitični

Kako teorija boja utječe na vaše kupce

Postoji cijela jedna “marketinška znanost” iza boja koje se koriste u svrhu propagande proizvoda, ali i koje će se koristiti na zaštitnom znaku kompanije ili brenda. Cijelo to područje naziva se “teorija boja”. Zato što se do najsitnijih detalja bavi bojama i njihovu utjecaju na ljude. A svaka govori nešto…

Pa tako, crvena pojačava apetit, plava pruža osjećaj sigurnosti, zelena odaje dojam harmonije i sklada, narančasta predstavlja entuzijazam, ljubičasta je povezana sa svečanošću i elegancijom. Ukratko, sve te boje oko nas bude neku emociju, a stručnjaci su si dali zadatak prepoznati koje točno bude koju emociju.

Ne treba smetnuti s uma ni činjenice o tome koje su boje ljudima najdraže. Plava je na samom vrhu, smeđa je pri dnu, ali postoje razlike i po spolovima. Žene vole narančastu, muškarci baš i ne. Žene vole više nijansi, muškarci manje. Zato, ovisno o proizvodu, važno je znati pristupiti publici.

Cijeli članak možete pročitati na: ictbusiness.info

Foto: Pixabay