Apolitični

Kako Booking.com predviđa budućnost putovanja

Novi uvidi, podaci i istraživanja Booking.com-a prikupljeni od 20.000 putnika iz 28 zemalja među kojima je i Hrvatska otkrivaju trendove koji će obilježiti način na koji doživljavamo putovanja

1. Želja za putovanjima

Usred novih ograničenja i kontinuirane neizvjesnosti, naša želja za putovanjima nije se smanjila. Tijekom nedavnih perioda izolacije čak četiri od pet putnika iz Hrvatske bilo je uzbuđeno zbog ponovne mogućnosti putovanja, dok je 63% navelo da će više cijeniti putovanja i da ih u budućnosti neće uzimati zdravo za gotovo.

2. Veća vrijednost za novac

Kao posljedica financijskog naslijeđa korone neizbježno je da će ljudi u budućnosti tražiti veću vrijednost za svoj uloženi novac. 

3. Lokalni putnici, ne turisti

Lokalna su putovanja došla u prvi plan jer su i dalje jednostavnija, sigurnija i najčešće održivija opcija.

4. Bijeg od stvarnosti

S obzirom na stalne promjene kad je riječ o ograničenjima vezanima za putovanja, možemo očekivati da će odredišta i smještajni objekti pronalaziti sve inovativnije načine da iskoriste sve veću želju putnika da pobjegnu od stvarnosti te će ih tako povezivati s doživljajima koji strpljivo čekaju.

5. Male radosti

Korištenje preporuka vezanih za male radosti kao što su planinarenje (94%), čist zrak (50%), priroda (44%) i opuštanje (33%) na Booking.com-u povećalo se od početka pandemije

Cijeli članak možete pročitati na: cromoda.com

Foto: Pixabay