Jurilica Hayabusa u Gundulićevoj u Splitu…
Hayabusa. Pri spomenu tog imena u glavi se odmah stvara slika rušenja brzinskog rekorda. Naime, japanski je supersonični projektil potaknuo velike rasprave treba li ljubiteljima adrenalina i limenih ljubimaca na dva kotača pružiti privilegiju probijanja brzinske barijere od 300 km/h. Prometni stručnjaci su upozoravali na opasnosti koje taj ili slični motocikli donose sa sobom, i na kraju je odlučeno – brzina će se po budućem „gospodskom sporazumu” ograničiti na 295 km/h. Da, ipak se 300 km/h doima znatno opasnijim nego „dvjesto i nešto”. No ovaj model uredno parkiran u Gundulićevoj ulici u Splitu dostiže maksimalnu brzinu od 329 km/h, bijela jurilica točnog naziva Suzuki Hayabusa GSX-R-1300.
No, hayabusa je pobrala mnoštvo pohvala. Među ostalima, primjerice, na račun stabilnosti na pravcu i ultra snažnog motora s obiljem iskoristive snage i momenta. Oni koji se upuste u avanturu zvanu hayabusa u okviru putne priče, trebaju znati da taj motocikl slovi kao pravi „žderač” guma. U prosjeku ni jedan sportski pneumatik ne traje duže od pet tisuća kilometara, potvrđuju stručnjaci te dodaju ga samo rijetki u Hrvatskoj posjeduju zbog ljubavi ili pak zbog športskih utrka.