Čemu duguje takav uspjeh? I PLINU! GOTOVO SVAKI DRUGI POGONI LPG! I to po izrazito atraktivnim cijenama, dakako, ali i suvremenom dizajnu koji spaja robusnost, kvalitetu i duh vremena, zajedno s pametnim rješenjima u čijem je uvođenju bio predvodnik.
U Hrvatskoj Sandero zauzima 2. mjesto na tržištu privatnih kupaca i prvo mjesto u u segmentu malih gradskih hatchbackova 2022.
Kao najprodavaniji automobil u segmentu privatnih kupaca u Europi od 2017., Dacia Sandero obilježio je eru izvanrednim tržišnim uspjehom. Nakon tri generacije njegova popularnost i dalje raste i već ima kultni status.
64% kupaca* kupuje Sandero zbog njegove cijene, 22% zbog dizajna i 18% zbog odanosti robnoj marki. U Hrvatskoj ponajviše zbog LPG-a, cijene i praktičnosti.
U Europi 44% ljudi koji kupuju novu verziju Dacie Sandero opisuje je kao elegantnu, u usporedbi s 20% onih koji su kupili raniju verziju kada se pojavila na tržištu.
On je više od običnog automobila, on je sada već legendarni igrač na tržištu i prvi izbor privatnih kupaca u Europi svake godine od 2017. U Hrvatskoj je Sandero vodeći model u segmentu malih gradskih hatchbackova!
Cijeli članak možete pročitati na: autopress.hr
Foto: Dacia