Apolitični

Influencerski marketing: Trebao je biti autentičan, ali pretvorio se u namješten, lažan sadržaj

Utjecajnici koji s pomoću digitalne tehnologije mijenjaju svoj fizički izgled, odnosno retuširaju lica i tijela, mogli bi se naći pod udarom zakona. U Velikoj Britaniji predlaže se zakon prema kojem bi se kreatorima digitalnoga sadržaja naložilo da posebnom oznakom obilježe editirane fotografije i videa, što je već praksa u Norveškoj

S britanskoga marketinškog tržišta prošlog je tjedna stigla vijest da agencija Ogilvy UK prestaje surađivati s influencerima koji s pomoću digitalne tehnologije mijenjaju svoj fizički izgled, odnosno retuširaju lica i tijela. Kako je ekskluzivno za magazin The Drum izjavio jedan od direktora Ogilvyja Rahul Titus, ‘influencerski marketing trebao bi biti autentičan, a na kraju se pretvorio u namješten, lažan sadržaj koji nanosi ozbiljnu štetu korisnicima društvenih platformi’.

Potez koji je povukao Ogilvy nastavlja se na inicijativu članova Vlade Ujedinjenoga Kraljevstva o uvođenju zakona Digitally Altered Body Image Bill koji nalaže kreatorima digitalnoga sadržaja da posebnom oznakom obilježe editirane fotografije i videa.

Cijeli članak možete pročitati na: lidermedia.hr

Foto: Pixabay