Apolitični

Industrija sportske zabave nastavlja svoj rast

Među investitorima je i Luka Modrić, kojem je ovo prva investicija u startup

Očekujem nastavak rasta i Superologyja i Sporteninga i cilj nam je biti inovativni na tržištu, stvoriti nove pilike u idnustriji sportske zabave, ali i pritom i omogućiti druženje svih zaljubljenika u sport, ističe za ICTbusiness.info Ivan Klarić, osnivač Superologyja i Sporteninga.

Prema njegovim riječima u 2022. godini Superology će sasvim sigurno doći do troznamenkastog broja zaposlenika i pritom im je izuzetno važno očuvati njegovu kulturu zato što ona igra ogromnu ulogu u uspjehu kompanije. Uz to, kako ističe,  Sportening je startup koji razvija specijaliziranu društvenu mrežu za navijače sportskih klubova, omogućavajući im kreiranje navijačkih zajednica, dijeljenje sadržaja, ocjenjivanje igrača i druge navijačke aktivnosti dok je aplikaciju je preuzelo više od 250 000 navijača.

Kakvim ocjenjujete poslovanje Superologyja i Sporteninga u 2021, a kakva su očekivanja u 2022.?

Rekao bih da je za obje firme 2021. bila najznačajnija i najuspješnija godina dosad. Nadmašila je sva očekivanja, s time da smo u startu jako ambiciozno odredili ciljeve.
Superology, nekadašnji Score Alarm, već je nekoliko godina dio Superbet grupe, tako da fokus nije na ostvarivanju dobiti već isključivo na inovacijama i razvoju nativne aplikacije u industriji sportske zabave. Aplikacija je u 2021. dosegnula impresivne, milijunske brojke, a i tim Superologyja se više nego udvostručio.

Kakva je situacija u Sporteningu kada je riječ o investicijama?

Jako zanimljiva! Dosad smo privukli 6,4 milijuna eura kapitala, a među investitorima je i Luka Modrić, kojem je ovo prva investicija u startup.

Osim Luke Modrića, u Sportening su uložili veterani Silicijske doline poput Ralpha Hoa, koji je bio 11. zaposlenik kompanije X.com (kasnije PayPal) i surađivao s Elonom Muskom i Peterom Thielom. Ho je kasnije postao i COO Thielovog investicijskog fonda Clarium Capital.

Uz Hoa, Sportening je podržao i Sean Ellis, autor knjige “Hacking Growth” zaslužan za strelovit uspon Dropboxa, kao i osnivač Superbet grupe Sacha Dragić.

Cijeli članak možete pročitati na: ictbusiness.info