Imotska jezera u svakojakom pogledu postaju prava turistička atrakcija za strane i domaće turiste koji guštaju na ovakvim prirodno lijepim lokalitetima.
Ako je suditi po izvrsnim rezultatima posjeta turista, ponajviše onih stranih, imotskom Modrom i Crvenom jezeru samo tijekom lipnja, onda će ovogodišnja turistička sezona biti upamćena. Samo prošloga mjeseca jezera je posjetilo za oko 45 posto više turista nego u istom periodu prošle godine. Što je to toliko privuklo pažnju gostiju?
Ponajviše dobra reklama, što ona internetska, što ona putem plakata i promotivnih materijala, potom mnoge radijske i TV emisije. Veliku ulogu imala je Turistička zajednica Imotskoga, novinari, ali i ono najvažnije – gosti koji su svoja iskustva s jezerima prenijeli svojim prijateljima.
Imotska jezera turistički privlače…
– Čini se ta je upravo i to razlog ovakvih odličnih rezultata, veli nam direktor TZ Imotski Luka Kolovrat. Sada je i potrebita infrastruktura na oba jezera gotova. Znači, sredstvima Svjetske banke uređeni su info punktovi, parkirališta, staze oko jezera, vidikovci te sanitarni čvor. Sada gosti uz plaćanje ulaznice mogu obići jezera, okupati se u Modrom jezeru ili napraviti lijepi izlet u krugu jezera. Tamo imamo odmarališta, male drvene nadstrešnice, klupe za odmor. Sve to do sada nije bilo dostupno. Osim toga, mnogo smo radili na marketinškoj obradi naših ljepotana prirode, ljudima je i na turističkim sajmovima, u turističkim agencijama dostupan promotivni materijal. Uz značajne prometnice, imamo i jumbo plakate u sklopu promidžbe Dalmatinske zagore, a naša jezera također su u prvom planu. I konačno, tunel Sveti Ilija kroz Biokovo daje mogućnost da turisti, posebno s Makarskog primorja, za samo dvadesetak minuta budu u Imotskom. A kada jednom vide jezera, sigurno će se tu opet vratiti, veli Kolovrat.
Tu su i aktivnosti ronilačkog kluba Crveno jezero koji svake godine u Modrom jezeru organizira natjecanja u ronjenju na dah, pa slobodni skokovi s litica Crvenog jezera koji su nekoliko puta organizirani te najava da će start treće po redu međunarodne biciklističke utrke Tour off Croatia u travnju sljedeće godine krenuti s Crvenog jezera, sigurno podupiru ovako veliko zanimanje za imotska jezera.
Ipak, u svemu ovome ima još mnogo toga Imoćanima za uraditi kako bi se konačno i Modro i Crveno jezero na jedan način komercijaliziralo. Jer, ako se samo ovo ljeto očekuje više od deset tisuća posjetitelja, osim naplate simbolične ulaznice, gostima su potrebne i suvenirnice, konobe, sadržaji za djecu, potom revitalizacija mnogih starih imotskih jezerskih natjecanja poput skokova sa strmih litica, preplivavanje Modrog jezera, spuštanje u Crveno jezero uz stručno osposobljene vodiče te niz drugih sadržaja.
Ono najvažnije, jezera su prepoznata na turističkom tržištu, a sada je na Imoćanima da osmisle programe i ostave pokoji euro u Imotskom.