U njemačkim centrima za cijepljenje sve češće se otkazuju već dogovoreni termini. Istovremeno se širi zarazna delta varijanta koronavirusa. Dovodi li se time u pitanje zacrtani cilj ostvarivanja „imuniteta krda“?
Kampanja koja već šest mjeseci želi potaknuti ljude u zemlji da se cijepe ima lijepo ime “Njemačka zasukuje rukave”. Dosad je vlada potrošila 25 milijuna eura na plakate, TV-spotove i internetske informacije, a kampanja je ovih dana vjerojatno važnija nego ikad, javlja Deutsche Welle.
Njemačka, s 55 posto cijepljenih jednom dozom i 37 posto potpuno cijepljenih, čini goleme korake prema točki koja se smatra presudnom za borbu protiv pandemije: samo ako se neodlučni i antivakseri privole na cijepljenje, moguće je doseći cilj od 85 do 90 posto cijepljenog stanovništva, što neki znanstvenici smatraju potrebnim kako bi se postigao tzv. „imunitet krda”.
No problem u cijeloj stvari je da baš tu grupu stanovništva kampanja ne dosiže.
U posljednje su vrijeme sve češće vijesti o brojnim otkazivanjima već dogovorenih termina za cijepljenje, posebno kada je riječ o drugom cijepljenju. Postotak je različit: dok se u području Sjevernog Porajnja radi o šest posto otkazanih termina, u Berlinu je riječ o oko 20 posto.
Cijeli članak možete pročitati na: jutarnji.hr
Foto: Pixabay