Apolitični

Hyundaijev nebeski spektakl s kojim je oboren Guinnessov rekord simultano korištenih bespilotnih letjelica

Teško da je Hyundai mogao odabrati bolji način najave dolaska svog brenda luksuznih automobila Genesis na kinesko tržište.

Upravo je u tom gradu, odnosno iznad tog grada održan event kojim je službeno najavljen dolazak na kinesko tržište, a u kojem su glavnu ulogu odigrali – dronovi. Kako možemo vidjeti na videozapisu objavljenom na YouTubeu, formiranjem različitih formacija dronova na nebu je zasjalo ime brenda i logotip Genesisa pa čak i 3D prikazi dva modela koja će se pojaviti u prodaji.

U ovom slučaju, video govori više od tisuću riječi pa svakako pogledajte priloženi videozapis i nebeski spektakl u kojem je korišteno skoro 3300 dronova čime je Hyundai oborio Guinnessov rekord po broju simultano korištenih bespilotnih letjelica.

Cijeli članak možete pročitati na: zimo.dnevnik.hr

Foto: Genesis/prnewswire