Apolitični

HTZ više turista očekuje u svibnju, novom kampanjom želi privući digitalne nomade

U Hrvatskoj je u prva dva mjeseca bilo nešto više od 205 tisuća turista i 678 tisuća njihovih noćenja, što je oko 50 posto iz istog razdoblja 2020., a većinu noćenja ili 427 tisuća ostvarili su domaći turisti, koji su na oko 85 posto lanjskog rezultata, doznaje se iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ).

Siječanj i veljača 2020. su bili jedini mjeseci u toj godini u kojima još nije bilo (znatnijeg) utjecaja pandemije na turistički promet, pri čemu iz HTZ-a podsjećaju da je u prva dva lanjska mjeseca ostvaren bolji turistički rezultat nego u istim mjesecima rekordne 2019., pa su time rezultati za prva dva mjeseca ove godine i dobri, tim više što su ugostiteljski, sportski i rekreacijski objekti bili većinom zatvoreni, osim smještajnih.

Destinacije s najviše ostvarenih noćenja bile su Zagreb, Rovinj, Split, Zadar i Opatija.

Nešto veći intenzitet turističkog prometa očekuje se i za blagdan Duhova, koji ove godine kalendarski dolazi u drugoj polovini svibnja, a Staničić naglašava i da sva relevantna istraživanja pokazuju kako će cijelu 2021. obilježiti last minute buking, kao i da je zapravo teško iznositi dugoročne i precizne prognoze.

Iz HTZ-a najavljuju da uskoro kreće i zasebna promotivna kampanja s ciljem pozicioniranja Hrvatske kao atraktivne destinacije za digitalne nomade na tržištima SAD-a, Kanade, Velike Britanije i Irske, a nakon toga će pokrenuti i glavne, tzv. pozivne kampanje, ovisno o epidemiološkoj situaciji na svakom pojedinom tržištu.

Cijeli članak možete pročitati na: slobodnadalmacija.hr

Foto: Pixabay