HT je nadogradio bonbon pa tako u najnovijim tarifnim paketima čiji su nazivi inspirirani stalno i eksponencijalno rastućim online načinom komunikacije, bonbon korisnici surfaju na vodećoj mreži Hrvatskog Telekoma, od sada uz čak četiri puta veće brzine koje sežu i do 350 megabita u sekundi.
Uz to, svi bonbon korisnici prilikom aktivacije OMG paketa od 8 GB podatkovnog prometa sada dobivaju i dodatnih 8 GB bez ikakve naknade.
Uz ove pogodnosti koje odražavaju digitalne potrebe i preferencije prve potpuno digitalne generacije, bonbon kroz najnoviju medijsku kampanju promovira bontovnike – autentične pripadnike Generacije Z kojima tehnologija nije samo „alat“ nego i stil života, a koji koriste najnovija digitalna rješenja kako bi izražavali svoje stavove, motivirali svoje zajednice i stvarali.
Prema posljednjem istraživanju Hrvatskog Telekoma, za razliku od ostalih ispitanika, pripadnici Generacije Z spremniji su uložiti više za brži internet, ali i u najnovije mobilne usluge i uređaje.
Također, njih 70 posto ima naviku kupovati putem mobilnih uređaja, a 50 posto ih smatra kako će u skorije vrijeme biti korisnici naprednih smart usluga. Zanimljiv i važan je podatak i kako čak 89 posto pripadnika ovog uzrasta ne može zamisliti život bez interneta.
Cijeli članak možete pročitati na: preporucamo.com
Foto: Pixabay