Apolitični

Hrvatski modni studio kojeg hvali Vogue kreira odjeću koja se nosi – digitalno i u AR-u

Kad je 2016. za svoj diplomski projekt na studiju Dizajna i vizualnih komunikacija na Arhitektonskom fakultetu u Zagrebu osmislila AR aplikaciju za isprobavanje odjeće, Gala Marija Vrbanić susrela se, kaže, s komentarima čuđenja i nevjerice. Danas digitalni modni studio Tribute Brand, u kojem je suosnivačica, surađuje s modnim kućama poput Jean Paul Gaultier i Carolina Herrera.

Za JPG, Tribute Brand je u digitalni oblik pretvorio kreaciju iz couture kolekcije te kuće, a za brend Carolina Herrera Gala i suradnici su kreirali potpuno novu, digitalnu haljinu inspiriranu onima kreiranima za njujorški Tjedan mode i Met Galu.

Svjetski brendovi traže virtualne haljine i AR aplikacije za isprobavanje

U sklopu te suradnje razvili su i aplikaciju HERRERA X TRIBUTE pomoću koje je bilo tko besplatno mogao isprobati tu virtualnu haljinu. Obje te suradnje, kaže Gala Marija, dogodile su se tako da su se te poznate modne kuće javile njima! A nedavno se Tribute Brand našao i na popisu digitalnih modnih kuća koje preporučuje Vogue.

Iako je prije globalnog uspjeha u digitalnom svijetu, Gala Marija Vrbanić bila suosnivačica, kako kaže, fizičkog modnog brenda, eksperimentiranje s digitalnom odjećom već je dugo zanima

Iako Tribute Brand ima webshop u kojem možete kupiti digitalnu odjeću, Gala kaže da oni nisu modni brend, nego digitalni modni studio. To znači da je njoj i suradnicima –  Filipu Vajdi, Marini Jukić i Igoru Lipovcu, dizajniranje virtualnih outfita pod vlastitim brendom samo dio posla.

Cijeli članak možete pročitati na: netokracija.com

Foto: Pixabay