Apolitični

Hrvatska se predstavlja na nautičkom sjamu u austrijskom Tullnu

U Austriji u Tullnu održava se Boat Show, odnosno sajam nautike na kojem tradicionalno nastupa mnoštvo hrvatskih izlagača. Sajam traje od 3. do 6. ožujka.
Austrija je zemlja bez mora, ali sa snažnom orijentiranosti prema nautičkom turizmu, što je za Hrvatsku iznimno značajno, a sajam se održava 45. put uzastopce i ima gotovo 350 izlagača, među kojima tridesetak iz Hrvatske, a očekuje se između 40 i 50 000 posjetitelja do kraja nedjelje.
Nije ovo sajam superbrodova niti superjahti, već od polovila namijenjenih prvenstveno plovidbi po jezerima i rijekama. Naravno, kada su vanjski izlagači u pitanju, a posebice iz Hrvatske, naglasak je na ponudi naših marina, odnosno charter tvrtki kojima su Austrijanci istaknuti gosti.
Nastupa i Hrvatska turistička zejednica koje se odrekla stotinjak sajmova posljednjih godina, ali od Tullna ne odustaje. Istina, Hrvatska turistička zajednica nastupa na malom štandu, dok je nekoliko godina prije stand HTZ znao biti jedan od najreprezentativnijih. Tu je i sustav ACY marina, Marina Punat, marina Hramina, sa zadarskog je područja na štandu HTZ-a informatorica iz D – Marine Dalmacija.

Ilirijina marina Kornati s partnerima oduševila posjetitelje

Posebno uspješan nastup ima Marina Kornati Ilirij d. d. iz Biograda s partnerima Argola d. o. o. i Gomar d. o. o. koji posluju unutar marine.
– Odlučili smo se na nastup na velikom štandu jednom od najprivlačnijih na ovogodišnjem sajmu kako nam kažu kolege. Značajan dio kolega ističe kako se cijela Hrvatska trebala ovako reprezentativno predstaviti. Kako bi dočarali kompletnu ponudu, odlučili smo sami urediti prostor (naizgled kamene kuće) i stvoriti jedan topli ugođaj koji se po broju posjetitelja svakako pokazao i više nego uspješnim. Kućice smo posudili od jednog zadarskog umjetnika scenografa, brodić su napravili djelatnici Ilirije d. d., a zajedno smo se svi pobrinuli za konzumentski dio, tako da ni kroštule, broštulane mendule, domaći pršut i sir, vino i smokve nisu izostali, što je zaista prava promocija, kazuje nam Branka Storeli, direktorica marketinga i prodaje Ilirijine marine Kornati.
A čemu toliki trud – nije tajna:
– Kad su u pitanju individualni gosti, (vlasnici brodica), 50 % takvih naših gostiju su Austrijanci te nam je ovo tržište i najvažnije.
Dodajmo ovome i podatak predstavništva HTZ-a u Beču kojeg vodi Ranko Vlatković da je Hrvatska ove godine Austrijancima izbila na prvo mjesto kao ljetno odredište.

Više u kategoriji: Turizam; Gospodarstvo
Izvor i foto: Ivan Dujmović
D. Šabić, mag. nov.