Apolitični

Hoćemo li uskoro na zaključanom zaslonu pametnog telefona gledati – reklame!?

Korisnici pametnih telefona koji koriste Googleov Android mogli bi već za dva mjeseca, umjesto omiljene fotografije ili zaštitnika ekrana, gledati – reklame. Barem u SAD-u.

Kako javlja TechCrunch, indijska oglašivačka kompanija, Glance, u pregovorima je s američkim teleoperaterima o lansiranju nekoliko modela pametnih telefona koji bi na zaključanim zaslonima prikazivali oglase i promotivne poruke.

Glanceov “dinamički” zaključani ekran prikaziao bi vijesti, video snimke, igre i oglase, koje bi korisnici vidjeli prije otključavanja svog telefona. Naravno, ovisno o korisnikovim navikama i željama, sadržaj će biti prilagođen. Oglase se može isključiti, ali korisnici za to moraju zagrepsti malo dublje u postavke telefona.

Ako vam je ideja o oglasima na zaključanom ekranu potpuno odbojna, dovoljno je reći da u Aziji, u ovoj usluzi “uživa” oko 400 milijuna korisnika pametnih telefona.

A da bi istim putem mogao krenuti i Apple, govori informacija prema kojoj će nova verzija iOS-a imati mogućnost prikazivanja sadržaja na zaključanom ekranu. 

Cijeli članak možete pročitati na: zimo.dnevnik.hr

Foto: Pixabay