Apolitični

Gubitak pretplatnika stvara nervozu u Netflixu, stižu novi paketi

Netflix je izgubio oko 200.000 pretplatnika tijekom prvog kvartala ove godine i postalo je jasno da se nešto loše događa, zbog čega su lideri platforme za streaming odlučili najaviti potez koji ima potencijal ili pogoršati situaciju.

Naime, najavljuje se smanjenje cijene najjeftinijih pretplata, ali uz uvođenje oglasa. Iz kompanije kažu da će ta promjena stići sljedeće ili godinu nakon.

“Smatramo da to ima smisla jer postoje korisnici kojima ne bi smetali oglasi ako bi zbog toga plaćali nižu cijenu pretplate. Disney, Hulu i HBO to rade pa znamo da to funkcionira. Pritom, nećemo pratiti korisnike niti se služiti njihovim podacima”, naglasio je izvršni direktor (CEO) Netflixa Reed Hastings.

Kao potencijalni problemi gubitka korisnika, nisu navedeni sadržaj ili poskupljenja, već “žešća konkurencija, nemogućnost širenja na neka područja zbog tehnoloških limita i dijeljenje korisničkih računa”. To posljednje je trn u oku za lidere Netflixa.

Tvrde da imaju stotinu milijuna korisnika koristi podatke onih preostalih 222 milijuna pretplatnika i, naravno, želja im je nekako naplatiti platformu i njima. 

Cijeli članak možete pročitati na: ictbusiness.info

Foto: Pixabay