Apolitični

Greenwasheri: EU odlučio stati na kraj manipulativnom zelenom marketingu

Direktiva o zelenim tvrdnjama radi zaustavljanja lažnog marketinga propisuje da će odsad sve kompanije koje posluju ili prodaju proizvode u EU-u morati podastrijeti dokaze o tome da su doista zelene, ugljično neutralne, reciklirane… Pokazalo se, naime, da je čak 53 posto zelenih marketinških tvrdnji potpuno lažno ili obmanjujuće

Međunarodna nogometna organizacija FIFA na sva se zvona hvalila da je Svjetsko nogometno prvenstvo u Katru 2022. njezino prvo ‘ugljično neutralno natjecanje‘. Publika se ponadala da su se sportske glavešine osvijestili i prihvatili zelene politike, ali vrlo brzo pokazalo se da je stvar nešto drukčija.

Zapravo, ne ‘nešto‘. Potpuno. Naime, katarski World Cup osvojio je titulu prvenstva koje je onečistilo okoliš više nego ijedno do tada. 

Nakon što su zelene organizacije iz Ujedinjenoga Kraljevstva, Belgije, Francuske, Nizozemske i Švicarske uputile pritužbe zbog lažnog marketinga, stvar je u ruke preuzela organizacija Swiss Fairness Commission.

Cijeli članak možete pročitati na: lidermedia.hr

Image by eko pramono from Pixabay