Apolitični

Graphis i Dieline nagradili dizajn ambalaže agencije Bruketa&Žinić&Grey

Dizajn Cromarisovog inovativnog skin pakiranja, koje potpisuje Bruketa&Žinić&Grey, nagrađeno je srebrom na međunarodnom natjecanju Graphis Packaging. Time se Cromaris našao u društvu uspješnih svjetskih brendova koje okuplja primjerice PepsiCoMoët HennessyXbox i Mars WrigleyGraphis je ugledni njujorški izdavač s tradicijom od 1944., koji svake godine nagrađuje i objavljuje projekte na području dizajna, oglašavanja, fotografije i ilustracije.

Nagrađeni dizajn Cromarisove inovativne skin ambalaže kupcima omogućuje da se već na prodajnome mjestu uvjere u svježinu, kvalitetu i podrijetlo Cromarisovih proizvoda. Kvalitetna bijela riba – brancin, orada i hama, potrošačima je dostupna filetirana i očišćena od kosti, u inovativnom pakiranju bez nabora koje čuva svježinu, boju i cjelovitost proizvoda te pruža neposrednije iskustvo kupnje. Na pakiranju je istaknut i QR kod koji omogućava virtualnu šetnju uzgajalištem pa se potrošači mogu uvjeriti u kakvim uvjetima se ova riba uzgaja.

Cijeli članak možete pročitati na: media-marketing.com

Foto: Pixabay