Apolitični

Globalni sektor zabave i medija i dalje raste, ali po usporenoj stopi

PwC-ovo izvješće Global Entertainment & Media Outlook 2023-2027 predviđa da će sektor zabave i medija i dalje rasti te do 2027. godine ostvariti vrijednost od 2,8 bilijuna dolara

Istraživanje također otkriva da će, unatoč očekivanom padu, stope rasta prihoda tijekom svake od sljedećih pet godina do 2027. godine, dijelom zbog sve slabije osobne potrošnje, sektor zabave i medija porasti i ostvariti vrijednost od 2,8 bilijuna dolara.

Dominacija oglašavanja

Rezultati istraživanja prikazuju sektor koji postaje sve digitalniji i kojim sve više dominira oglašavanje. Do 2027. godine, udio digitalnog segmenta u prihodima od zabave i medija činit će gotovo tri četvrtine (70,8%) ukupnih prihoda sektora, u odnosu na 55,2% u 2018. godini.

Gledano po geografskoj distribuciji, SAD će i dalje ostati najveće globalno tržište zabave i medija, a slijedit će ga Kina. Oglašavanje će ostati ključni  segment u pogledu rasta, a očekuje se da će se približiti gotovo bilijunu dolara tijekom 2027. godine.

Cijeli članak možete pročitati na: bug.hr

Foto: Pixabay