Apolitični

Facebook opet u problemima, sve više kompanija okreće mu leđa zbog prelabavog pristupa rasizmu i govoru mržnje

Američke kompanije žele da se Facebook i njegov osnivač Mark Zuckerberg, dosad poznati po relativno labavom pristupu kontroli sadržaja koji se objavljuju na poznatoj društvenoj mreži, jače posvete uklanjanju rasističkih i mrzilačkih poruka, a nadaju se da će bojkotom oglašavanja na Facebooku i Instagramu poslati jasnu poruku

Društvena mreža Facebook, odnosno kompanija koja stoji iza nje, našla se u proteklih nekoliko dana na meti rastućeg bojkota oglašivača jer ne pokazuje namjeru uvođenja strožih mjera kojima bi se bolje kontroliralo objavljivanje rasističkog, nasilnog i drugog sadržaja koji potiče mržnju. Tako se u srijedu onima koje su najavile da će obustaviti oglašavanje na Facebooku pridružila američka kompanija Ben and Jerry’s, poznata po istoimenom brendu popularnih sladoleda.

Nekoliko dana ranije bojkot su najavili proizvođači sportske i planinarske opreme i odjeće North Face i Patagonia, a na Facebooku i Instagramu, platformi za objavljivanje fotografija i videosadržaja koja se nalazi u vlasništvu Facebooka, neće se oglašavati ni Upwork, jedan od najvećih svjetskih servisa za pronalazak poslova, ni Mozilla, softverska tvrtka čiji je najpoznatiji proizvod internetski preglednik Firefox. Uz globalno poznate brendove, bojkotu su se dosad pridružile druge američke kompanije: lanac trgovina odjećom Eddie Bauer, logistička tvrtka Local Postal, kao i filmski distributer Magnolia Pictures.

Cijeli članak možete pročitati na: tportal.hr

Foto: Pixabay