Apolitični

Europski vozači sve skloniji kineskim automobilima

Sve više kupaca automobila u Njemačkoj ne bi imalo problema s kupnjom kineskog automobila. Gotovo trećina (30 posto) od 1055 žena i muškaraca koje je ispitao portal za usporedbu novih automobila Carwow može zamisliti da će njihov sljedeći automobil biti iz Kine. Ipak, 70 posto odbija vozila iz Kine dok među Britancima, koje je također anketirao Carwow, ta brojka iznosi 71 posto.

– Kineski proizvođači automobila koji žele ući na tržište u Njemačkoj također moraju privući nove vozače. Oni se bore s gotovo potpunim nedostatkom svijesti o marki i moraju promijeniti trenutnu percepciju javnosti o kvaliteti njihovih proizvoda, kaže izvršni direktor Carwowa Philipp Sayler.

Za 19 posto Nijemaca i čak 27 posto Britanaca podrijetlo vozila je vrlo važan faktor, za 40 posto, odnosno 39 posto djelomično odlučujući faktor. S druge strane za 41 posto Nijemaca i 34 posto Britanaca, nije važno iz koje zemlje dolazi marka automobila. Kineski proizvođači automobila žele se masovno proširiti u Europi.

Cijeli članak možete pročitati na: slobodnadalmacija.hr