Danas gaming industrija, iako se još uvijek razvija i natječe s nekim od najvećih sportskih liga u SAD-u i Europi, vrijedi više nego filmska i glazbena industrija zajedno. Radi toga globalni tehnološki divovi užurbano ulažu milijarde dolara kako bi i oni ostavili svoj trag u onome što mnogi smatraju budućnošću sporta i zabave.
Sve veća uključenost developera i globalnih tehnoloških giganata dovela je do velikog povećanja publike koja prati i sudjeluje u raznim turnirima a bogate nagrade su stavile e-sport na svjetsku mainstream scenu.
Kratak pregled:
- Demografija: 50 posto esport gledatelja dolazi iz Azije
- Uključenost: 6 milijardi sati je potrošeno na gledanje esporta u 2018. godini, a do 2021. Taj će se broj popeti na 9 milijardi
- Jedna esport ekipa se danas prodaje za 20 milijuna dolara
- Nagradni fond za igricu Fortnite je za sezonu 2018. iznosio 100 milijuna dolara, što je jednako svim esport novčanim nagradama u 2017. godini
Tradicionalni medijski brendovi još uvijek se nerado pridružuju esportu, jer i dalje postoje predrasude o konkurentnom igranju. Na primjer, kultura igranja smatra se štetnom distrakcijom, a ne legitimnim sportom.
U manje od 50 godina, esport i gaming industrija pretekle su filmsku i glazbenu , a sa sve većim brojem mainstream publike industrija ne pokazuje zankove usporavanja, baš naprotiv.
Cijeli članak možete pročitati na: lider.media
Image by Stefan Keller from Pixabay