Apolitični

Dubrovnik se predstavlja na manifestaciji „Obala Europe” u Parizu

U sklopu nogometnog prvenstva „EURO 2016.” u francuskom glavnom gradu Parizu 18. lipnja započeo je promotivni projekt „Obala Europe” i to na vrlo poznatoj pariškoj esplanadi ispred gradske vijećnice (Hotel de Ville) gdje se ovih dana predstavlja Dubrovnik. „Obala Europe” je veliki promotivni projekt putem kojeg sve 24 zemlje sudionice nogometnog prvenstva mogu predstaviti svoju kulturnu i turističku dimenziju. Riječ je o vrlo frekventnoj lokaciji u neposrednoj blizini popularne gradske četvrti Marais i slavne katedrale Notre Dame odnosno Latinske četvrti na kojoj se do završetka 10. srpnja, očekuje više od tri milijuna posjetitelja.

Dubrovnik u programu „Obala Europe”

Predstavljanje Hrvatske organizira Glavni ured HTZ-a koji u realizaciji projekta surađuje s ministarstvima turizma, vanjskih i europskih poslova te kulture i Hrvatskog nogometnog saveza (HNS).

U organizaciji TZ grada Dubrovnika, u Parizu glazbeni program izvodile su Klapa Kaše, a dubrovačke dijelile informatorice Sandra Milovčević i Doris Milidragović iz TZ grada Dubrovnika, odjevene u konavoske narodne nošnje dijelile su arancine i bruštulane mjendule, te za ovu priliku posebno pripremljeni promotivni letak. Posjetiteljima se Dubrovnik se predstavljao 20. i 21. lipnja 2016., a u Francuskoj je Dubrovnik poznat kao mediteranski biser bogate kulturne baštine. Inače, prvog dana dubrovačkog nastupa hrvatski paviljon posjetili su predstavnici grada Pariza Sanchez Ruivo, zadužen za EU pitanja, i Jean Francois Martins, zadužen za sport i turizam u gradskoj upravi Pariza, kao i predstavnice hrvatskog Ministarstva vanjskih poslova.

U posebno uređenom prostoru hrvatskog paviljona informativno osoblje HTZ-a posjetiteljima od 18. lipnja do 10. srpnja svakog dana 13 – 22 h pruža informacije o cjelokupnoj hrvatskoj turističkoj ponudi. U istom prostoru prikazivat će se i promotivni filmovi hrvatskih destinacija, a u suradnji s partnerima, organizirat će se i nagradne igre putem socijalnih mreža s vrijednim nagradama (all inclusive boravci u hrvatskim hotelima, povratne avio karte… ), dijeliti brošure iz edicije Hrvatske turističke zajednice, razglednice s potpisima hrvatskih igrača te suveniri HTZ-a odnosno HNS-a.

Izvor i foto: tzdubrovnik.hr