Apolitični

Društvene mreže koje su “zavele” tinejdžere: Gotovo trećina ih koristi – konstantno

Dok je YouTube popularniji od TikToka, 17 posto mladih gotovo konstantno koristi tu kinesku mrežu, dok je taj udio za YouTube 16 posto.

Usprkos brojnim upozorenjima o različitim oblicima opasnosti koje mladima predstavljaju pametni telefoni, dio njih konstantno je online i ne mogu se odvojiti od uređaja, objavljuju statuse i videa ili pregledavaju što su drugi objavili, koliko su lajkova dobili, tko je što komentirao i slično.

A koliko su mladi ovisni o raznim online platformama pokazuju rezultati istraživanja koje je proveo Pew Research Center među oko 1500 tinejdžera u SAD-u. Za većinu njih, čak 93 posto, YouTube je najpopularnija platforma koju koriste, a nakon njega slijedi TikTok sa 63 posto. Na trećem mjestu po važnosti za američke tinejdžere nalazi se Snapchat (i dalje visokih 60 posto), nakon čega slijedi Instagram (59 posto), dok samo 33 posto njih koristi Facebook

Cijeli članak možete pročitati na: zimo.dnevnik.hr

Foto: Pexels.com – Photo by Karolina Grabowska