Zbog drugog lockdowna krajem 2020. godine i nastavljenog na početku ove 2021. godine, Ecommerce Europe proveo je novo istraživanje o utjecaju drugog lockdowna i pandemije Covid-19 na sektor e-trgovine u Europi. Istraživanje je bilo upućeno članovima nacionalnih udruga Ecommerce Europe i dobilo je odgovore od 19 suradnika, ističući aktualnu situaciju u različitim europskim zemljama.
Sektor e-trgovine pokazao se otpornim i mnoga su poduzeća prošla kroz ubrzanu digitalnu transformaciju, što je dovelo do promjena u ponašanju potrošača i razvoja novih cjelovitih komercijalnih rješenja, poput digitalnih rješenja za plaćanje i višekanalnih logističkih rješenja poput beskontaktnog klikni i prikupi.
Sveukupno pozitivna percepcija e-trgovine
Nadalje, istraživanje pruža uvid u javnu i političku percepciju sektora e-trgovine širom Europe, u osnovi svi ispitanici izvješćuju o pozitivnoj percepciji javnosti za taj sektor, a većina izvještava i o pozitivnoj političkoj percepciji. Iako su se u nekim zemljama iznijele prigovore o negativnom učinku e-trgovine na lokalne trgovine ciglama, rezultati ankete i iskustva koja su izvijestili članovi Ecommerce Europe pokazuju da je e-trgovina postala spas za mnoge tradicionalne odnosno fizičke trgovine koje su se morale zatvoriti, omogućujući im da nastave svoje aktivnosti tijekom lockdowna zahvaljujući Internetu.
Cijeli članak možete pročitati na: mreza.bug.hr
Foto: Pixabay